FREE SHIPPING FOR PURCHASES OVER 400 ILS

DORON ASHKENAZI

Cart
Your cart is currently empty.

מעל לכל: זה בדיוק הזמן שתצטייד במעיל

מעל לכל: זה בדיוק הזמן שתצטייד במעיל

21/12/21 מאת יניב משיח

 

למרות מזג האוויר המזרח תיכוני, החורף הישראלי מזמן לנו שמיים אפורים, גשמים, סופות וגם שלג בפסגות ההרים. כדי להתגונן מפני הקור שילווה אותנו בחודשים הקרובים חשוב וכדאי להצטייד במעיל טוב, איכותי מחמם,  שיעשה את העבודה וימנע מאיתנו להפוך לגושי קרח או סתם סחבה שחייבים לסחוט. 

 

כשבוחנים את היצע המעילים בקולקציות הגברים מגלים שמדובר בקרנבל של חומרי גלם וגזרות שיבטיחו להגן עלינו מפני פגעי מזג האוויר. למרות האפרוריות של החורף ואולי דווקא בגללה, נגלה סקלאה עשירה של צבעים שמחים בהם צהוב, כחול, כתום, אדום וירוק שיגיעו יחד עם דיירי הקבע השחור והאפור הקלאסיים. 

 

ברשימה ההיצע המכובדת נמצא את מעילי הניילון ואת מעילי הגשם. לצידם יככבו מעילי הפוך שיעניקו לנו תחושה שלא באמת יצאנו מהמיטה. בדומה לשמיכות, גם כאן נמצא גרסאות של פוך אמיתי ויקר הכולל נוצות אמיתיות ולצידם גרסאות סינתטיות זולות שלא בטוח שישמרו עלינו מפני הקור.

 

לא באמת חשבת שיוותרו על מעילי העור הקלאסיים שמפציעים בכל חורף. חומר הגלם זוכה לפרשנות אופנתית בכל עונה ולצד גזרות קלאסיות ועל זמניות תמצא גם מעילי עור שמתכתבים עם טרנדים עונתיים. הגוונים שיחכו כאן לא מתפרעים ומסתכמים בשחור ובחום הפופולריים.

 

אי אפשר לסקר את תפריט מעילי הגברים מבלי לדבר על הטרנץ'. בגדול, יש לך כאן עסק עם מעיל שמחמיא בעיקר לגברים גבוהים. מדובר במעיל שחוצה את אזור הברכיים וכולל חגורה וכפתורים דומיננטיים. הידוע שבהם הוא הטרנץ' של בית האופנה הבריטי ברברי. גרסה שכזאת תוכל למצוא גם ברשתות האופנה הישראליות והבינלאומיות במחירים נגישים.

 

גם מעילי צמר מאסיביים שיחממו אותך בימים הקרים תמצא באוסף של רשתות רבות. מדובר במעיל שאולי ידאג לשמור לך על טמפרטורת הגוף אבל חשוב להיזהר מהגשם שעלול להרטיב אותו. תוכל לפגוש אותם במגוון אורכים וגזרות. חובבי מעילי הטייסים ימצאו גם את מבוקשם אבל כדאי לזכור שהם זוכים לשם מעילי בומבר. הבומברים נפוחים ולעיתים יגיעו בשילוב צווארון פרוותי מחמם.

 

לכתבה המלאה

 

Previous post Next post

SEND US A MESSAGE VIA WhatsApp