FREE SHIPPING FOR PURCHASES OVER 400 ILS

DORON ASHKENAZI

Cart
Your cart is currently empty.

דורון אשכנזי מציג: בגדים לגבר שלך שישמחו גם אותך

דורון אשכנזי מציג: בגדים לגבר שלך שישמחו גם אותך

מאת אדר ריכטר 6/1/22

 

בגדי הגברים החדשים של דורון אשכנזי, הם בדיוק ההשראה שחיפשנו לתחילתה של 2022, שלצערנו מתעקשת נכון לכרגע לנג׳ס כקודמותיה בגזרת הקורונה. אשכנזי, שמשיק קולקציות מאז 1989, מצליח להמציא את עצמו מחדש בניסיון ״להיפטר מהגיבנת של בגדים לחתנים״. עכשיו, במסגרת המיתוג החדש והמרגש, הוא מוציא קולקציה ראשונה של ליין בגדי בייסיק לגברים, שיכולים בהחלט למלא את משבצת היוניסקס. סוף סוף גם נשים יכולות ללבוש דורון אשכנזי, אז .אם את חושקת באחד מהפריטים פה בהמשךאל תהססי לרכוש אותם לעצמך.

 

אשכנזי מתרענן עם אתר מחודש, לוגו מרוענן וכח עיצובי צעיר ונמרץ שותפתו לקולקציה היא דפנה קירשנר, שכבר בלימודיה בשנקר התמקדה בעיצוב בגדי גברים, וכעת מצטרפת לעבודה בסטודיו. ״את הקולקציה הזו אני עשיתי והיא מאוד מזוהה איתי, אבל נתתי לדפנה מרחב ומקום לביטוי, כך שהקולקציה היא קצת מהדור שלי יחד עם הסקרנות והרעב שלה״, אמר אשכנזי בזמן שביקרנו אותו בסטודיו שבדרום תל אביב, ״אני סוליסט איפה שצריך, אבל אוהב לעבוד עם מעצבים צעירים וסטז׳רים, משתף אותם ונותן להם את הבמה להוכיח את עצמם״

 

הקולקציה כוללת פריטים בכמויות אקסקלוסיביות. יש בה 15 דגמים, 20 מכל פריט, שמגיעים בשלוש מידות, והיא הכנה לקולקציית הקיץ שתצא במספרים קצת יותר גדולים ותכלול גם בגדי ים והלבשה תחתונה. ״יש לי פטיש לבגדי עבודה והם אלה שעומדים בבסיס הגדרת הקולקציה״, הוא מסביר, ״ולא משנה אם מדובר בעבודה פיזית או במשרד. אלה בגדים לעבודה, ויש בהם אלמנטים שלקוחים מחלוקים של פועלי רכבת ומחולצות של מזכירים, כמו כיסים גדולים. כמעט בכל פריט יש דיטייל שמזוהה עם עמלנות ופועלים ועבודת יד. גם הטיקטים בחוץ והתוויות, לקוחים מרפרנס של פועלי מספנות בגדנסק״.

 

אשכנזי מעיד שהקולקציה הזו היא מבחינתו סוג של התחלה. הוא מאמין בפריטים למרות שהוא יודע שלרוב הגבר הישראלי קונה פחות, אלא אם יש לו סיבה לקנות בגדים לרגל אירוע. ״כל הקולקציה מורכבת מפריטים אייקוניים. זה לא משהו שמאבד מהטרנדיות או מהרלוונטיות שלו״, וזו מבחינתו גם התרומה שלו לקיימות. ״אני מעודד צריכה נבונה ולא כמותית, של פריטים שאפשר ללכת איתם שנים קדימה״.

 

לכתבה המלאה

Previous post Next post

SEND US A MESSAGE VIA WhatsApp